Frakt og retur

LEVERING:

Vi pakker og sender din ordre innen 1-3 virkedager. Heimleg sender alle pakker med PostNord

Fast frakt er kr 79 og vi har fri frakt på alle ordre over 1000kr (Gjelder ikke møbler og hjemlevering).

Vi tar oss forbehold om å sende pakken din til postkassen hvis vi finner det hensiktsmessig (småvarer).

RETUR:

Ønsker du å returnere en vare?

Slik gjør du:

1. Fyll ut den nederste delen av angrerettskjemaet og gi oss beskjed på heimleginterior@gmail.com senest 14 dager etter du mottok varen. Si ifra om du ønsker å bytte varen, tilgodelapp eller å heve kjøpet.

2. Send pakken tilbake til oss, adressen finner du øverst på angrerettskjemaet eller på hjemmesiden vår. Merk: Velger du å sende pakken uten sporingsnummer, har du ingen rettigheter om pakken skulle bli borte. Vi anbefaler på det sterkeste at du sender returer med sporingsnummer.

3. Varen skal være i tilnærmet samme stand og mengde som da du mottok den. Husk å lukke pakken/posen godt med ekstra tape slik at ikke varene blir ødelagt under sending.

Se forbrukerkjøpsloven eller ta kontakt med oss på heimleginterior@gmail.com dersom du har spørsmål.

Ved retur tilbakefører vi beløpet til det bankkortet som ble benyttet ved kjøpet, men betalte du via Vipps må vi ha tilsendt ønsket kontonummer, noter dette på angrerettskjema.
Fraktkostnad returneres ikke.

Pengene utbetales til deg innen 14 dager etter at vi har mottatt varene i retur. Det er viktig at varene pakkes forsvarlig.

FEIL/MANGLER:

Av og til kan det skje at en vare kommer frem knust. Har dette skjedd, så send oss en e-post til heimleginterior@gmail.com med bilde av varen og bilde av esken den kom i.

Har det skjedd en feil og du har fått tilsendt en annen farge/variant av varen, så send gjerne bilde av varen du fikk. Vi ordner alltid opp i slike saker fortløpende, enten ved å betale tilbake eller ved å sende deg nye varer.

Sporing:

Vi har ikke mulighet til å følge med på reisen til hver enkelt pakke som sendes ut fra oss. Hvis du ikke får hentemelding, pakken blir sendt feil av PostNord o.l. så ta kontakt med oss, så tar vi dialogen med transportør, og hjelper deg med saken.

UAVHENTET PAKKE:

Vi må betale frakten på uavhentede pakker, og vil derfor belaste dette med reell fraktkostnad. Skal vi sende pakken din på nytt, så belastes det med nye 79 kr.

 

HENTE SELV I FYRESDAL?

Vil du hente ordren din selv i Folkestadgata, Fyresdal? Det er du hjertelig velkommen til. Velg da "hent selv" på leveringsmetode når du sjekker ut. 

Kontakt oss